Monday, October 10, 2016

Fx Charts

Live Fx Charts Fx Charts opstel vir Trading Daar is geen tegniese ontleding sonder fx kaarte. My eenvoudige handel stelsel as wat jy sal ontdek is kort termyn van aard. Vir intra-dag handel, Ek gebruik die 15 minuut fx grafiek en my intermediêre handel Ek gebruik die 8 uur grafiek. Ek handel eers seine in die 8 uur grafiek prys rigting. My inskrywing punte is heeltemal gebaseer op die prys patrone op my fx kaarte. Vir my tegniese ontleding en handel, Ek gebruik die driehoekige bewegende gemiddelde, spilpunt punte, Macd en Macd Histogram. Die fx grafiek hieronder is 'n voorbeeld van my handel setup. Voorbeeld van my fx grafiek handel setup Die detail verduideliking van hierdie fx grafiek en hoe ek dit gebruik in my handel sal ten volle openbaar gemaak in my handel stelsel. As jy feitlik kyk na die grafiek wat jy kan net so verstaan ​​waarom die verskillende etikette waar geplaas op hul onderskeie posisie. Dit is cool as jy verstaan ​​hoe dit werk en jy geword dissipline genoeg om die reëls te volg. Gratis fx kaarte Daar is verskillende soorte van fx kaarte om van te kies vandag. Die Japannese kandelaar fx kaarte is die mees algemene vandag. Die ander fx kaarte is westelike staafgrafieke, lyn kaarte, en die punt en figuur kaarte. As jy kyk na my grafiek hierbo, dit is die Japannese kandelaar grafiek. Dit is die beste kaarte enige handelaar kan gebruik vandag. Die grafiek pakket van jou makelaar moet jy gee al hierdie rasse van fx kaarte. Indien nie, dan is stom dat makelaar. Die enigste een wat jy sal eintlik nodig het om suksesvol te handel is die Japannese Kandelaar Grafiek. Hierdie grafiek wys jou presies wat oorheers op enige gegewe tyd raam. As jy makelaar vereis dat jy 'n grafiek aan te koop, loop weg van daardie makelaar. My makelaar het 'n groot grafiek pakket vir alle kliënte. Jou makelaar niks om jou te voorsien met 'n goeie gratis fx grafiek pakket. Daar is gratis fx kaarte aanlyn egter, kan jy nie hierdie kaarte te integreer met jou verhandelingsplatform. Ek hou van my fx handel platform. Dit is waarom die beste forex sentrum is hier om jou die beste aspekte van die forex mark te bring. DailyFX kaarte Daily fx propvol inligting oor die forex. Die inligting op hierdie webtuiste is 'n groot, maar jy sal oorweldig. Daily fx kaarte is vir alle vlakke. Daar is gratis kaarte vir beginners, intermediêre en gevorderde forex handelaars. Al die kaarte op daaglikse fx het premium weergawes, sowel as die gratis of proef weergawe van die fx grafiek pakket. Fx Charts Gevolgtrekking Die fx kaarte wat ek gebruik is Japannese Kandelaars. Hierdie kaarte gee 'n handelaar die vermoë om duidelik te bepaal watter groep handelaars wen in die mark oorlog. As die koper wen, dan sal die sluitingsprys altyd bokant die oop prys en as die verkopers wen die sluitingsprys sal altyd onder die oop prys. 'N uptrend sê op my 8 uur fx grafiek sal wees wanneer meer kerse toon dat kopers konsekwent wen. Aan die ander kant, as verkopers konsekwent wen op die 8 uur stryd, dan is die tendens sal afwaartse beskou. Fx kaarte lieg nie. As jy geduldig is en wag vir die opstel van wat jy soek, sal die grafiek is dit produseer. Wanneer dit wel gebeur jy aksie neem. Dis dit. Weereens FX kaarte lieg nie. Handel wat die term is wat jy vertel en nie handel met jou verbeelding. Hoop iets sal gebeur, terwyl die fx grafiek is wat jy vertel iets anders. Het dit? Jy kan nou voortgaan jou forex handleiding met 'n les oor Forex handel dryf met tendense. Forex Trading handleiding. Aan die begin met Trading Basics Menu. Al die skakels in hierdie kieslys te verduidelik in eenvoudige terme die tegniese gereedskap wat ek gebruik in my tegniese ontleding.


No comments:

Post a Comment