Monday, October 3, 2016

Forex Bosluis Grafiek

My / es Merk System Dit is goed om te weet Tom. Vir Emini se gebruik ek om handel te dryf 512 regmerkie kaarte met 'n 34EMA hoë lae-kanaal en MACD. Ek sou kyk na die 233 merk vir toegang en uitgang. Maar ek het gevind dat dit moeilik vir my om terug te kyk en weer en beide screans en op tydperke probeer split sekonde besluite te neem sodat ek 'n samesmelting stelsel geskep. Wat ek nou doen, is om handel / es op 233 blok met 'n 74 High EMO en 75 Lae EMO kanaal. Dit laat my toe om die patters plaasvind op die groter 512 en 610 regmerkie kaarte te sien. Hierdie tydperk gee jou al die goeie swing patters. Ek superimpose dan my aanwysers van hierdie hoër tydperke op my 233 regmerkie kaarte. Dan op my 2de skerm Ek het 'n 34 EMO hoë lae en 'n 1600 bosluis grafiek sodat ek kan die geheelbeeld en die markte rigting kyk. Ek het demo handel dit as ek is die ontwikkeling van dit en so ver dit werk wonderlik. Ek het na demo na 'n $ 450 verlies en breek van my handel reëls. Ek het 'n klein rekening en het hard verliese leer om dag handel aandele in die afgelope jaar geneem. Ek het gekry veel beter as die tyd verby is. Ek bly nou baie versigtig. Ek her-bou my bul aard en vertroue sodat Ek leef weer sal gaan waarskynlik môre. My forex doen beter. Ek swaai handel die 15 Minute kaarte en AMD ook verfyn dat stratagy. Ek het 'n paar dae verhandel met 'n 233 bosluis grafiek en 'n 34 ema kanaal geneem. Maar ek werk voltyds so ek kan nie dag handel meer as 'n paar uur elke dag. So vir FOREX Ek neem langer swaaie plaas. My laaste demo Emini handel was vandag. Ek sal live Dinsdag gaan. Ek verhandel met 1 kontrak wat my 11 punte het op crash se vanoggend. So het ek myself skop omdat hulle nie die neem van my 06:38 swaai live sneller. Maar dit is alles goed wat ek moes 'n klein aanpassing in elk geval te maak om my 1600 bosluis grafiek. Nou dink ek ek weet net wanneer om te kry op 'n goeie momentum swaai sonder so veel bekommerd wees nie.


No comments:

Post a Comment