Thursday, October 6, 2016

Forex Trading Sagteware, Goeie Dinge

Forex Trading sagteware, Goeie dinge? Ek is nuut op forex en nog steeds probeer om die truuks van die handel te leer; Maar ek kan verband hou met jou storie. Ek waardeer jou plat op die aarde benadering tot die lewe. Ek het begin lewende handel onlangs en tot dusver het ek 80% verkeerd ambagte gemaak. Soos jy kan dink, het ek verloor $ 3000 in 'n maand. Ek het net een vraag. Kan jy 'n soort van sagteware om te help met my forex keuses aanbeveel? Helio van Sunny Dankie Helio. Ek waardeer my "down-to-earth" benadering tot die lewe so goed. Wanneer 'n mens kyk na die eenvoudige, in teenstelling met die komplekse werklikheid verduidelik, die lewe raak makliker, en ek waardeer die eenvoud. As jou versoek, ja, kan ek aanbeveel handel sagteware, maar voordat ek dit doen, ek wil hê jy moet 'n stuk van die raad te gee. Maak nie saak watter sagteware jy kies, hou in gedagte dat dit nie al die werk vir jou kan doen. 'N Goeie pakket sal baie take uit te voer, maar op hierdie punt in ons tegnologiese evolusie, kan sagteware nie onafhanklik dink van wat ons vertel dit om te dink oor. My punt is dat om suksesvol te wees op handel, jy moet nog baie werk om te doen nie, selfs met die sagteware. Daar is baie goeie keuses wat daar is. Jy moet besluit wat jou begroting is, want die prys wissel is groot, wat die reeks in kwaliteit weerspieël. Ek sê nie spandeer meer sal jy meer noodwendig kry, maar dit kan. Hou ook in dat 'n kombinasie van sagteware / gereedskap kan wees wat jy wil hê. Baie handelaars gebruik meer as een pakket, of hulle gebruik sagteware in kombinasie met die gereedskap hul makelaars verskaf. Saam met jou begroting, moet jy besluit wat jy wil in 'n sagteware pakket. Forex kan lastig wees, sodat die meer kwaliteit gereedskap wat jy het, hoe meer geneig is jy om suksesvol te wees, veral as jy dit kombineer kwaliteit gereedskap met beide 'n gehalte-onderwys en 'n ware begrip van die globale ekonomiese omgewing. Valuta handel vereis hierdie begrip; anders, is jy skiet in die donker, so te sê. Ek wil u aanmoedig om te kyk na wat daar buite. Soek op die internet en jy sal die magdom keuses te sien. Na hierdie woorde het Ek moedig jou ook om te kyk na VantagePoint 8.0. Alhoewel ek dit nie gebruik vir forex (Ek handel aandele met behulp VantagePoint.), Baie betroubare mense op hierdie site en in die handel wêreld doen. Die sagteware het baie kwaliteit gereedskap, en dit werk. Moenie enige van jou forex handelaars daar buite het 'n voorstel vir Helio? As dit so is, spring in en laat hom weet. Handel in die dag; belê in jou lewe ...


No comments:

Post a Comment