Monday, September 26, 2016

Hoe Om 'N Marge Closeout Bereken

Hoe om 'n marge Closeout Bereken Wat is Marge? Om te verseker dat jy kan enige verliese wat jy kan aangaan op jou poste te dek, site OANDA vereis voldoende kollateraal. Dit kollateraal is tipies verwys as marge. Die blad verduidelik hoe om vereistes marge van 'n bedryf te bereken. Vir meer algemene inligting, sien die inleidende inligting oor marge handel en beleide marge site OANDA se. Hoekom is Marge Berekeninge Belangrike? As 'n handelaar, jy dikwels gekonfronteer met die volgende vrae: Hoeveel marge moet ek beskikbaar? Wat is die grootste handel ek kan maak gegewe my beskikbaar marge? Hoeveel marge het ek nodig om 'n handelsmerk te maak op 'n spesifieke grootte? Hoe naby is ek 'n marge uitverkoop? Al hierdie inligting is beskikbaar op the160; fxTrade platform en deur die site OANDA Marge Sakrekenaar. Byvoorbeeld, Die "Marge Beskikbaar" veld in die rekening opsommingstabel van die fxTrade gebruikerskoppelvlak vir jou vertel hoeveel marge wat jy beskikbaar het; Die / Verkoop venster Koop vertoon die maksimum aantal eenhede wat jy kan handel, gegewe jou beskikbaar marge. (Verwys ook na die eenhede wat beskikbaar sakrekenaar); Die marge sakrekenaar vertel jy hoeveel marge wat jy nodig het vir 'n spesifieke handel; en Die rekening Opsomming van die gebruikerskoppelvlak dui aan hoe ver weg van 'n marge uitverkoop jy met die 8220, Marge Closeout8221; gebied. Berekening Marge: Inleiding


No comments:

Post a Comment